Biuro Rachunkowe Finanse CRV sp. z o.o. na zlecenie przedsiębiorców opracowuje indywidualne wnioski w projekcie
POST-JEREMIE –
kilka słów o projekcie - są to środki pochodzące z wkładu wniesionego w ramach RPO WD na lata 2007-2013 do instrumentu inżynierii finansowej, zwróconych i pozostałych po wykonaniu umowy i przekazanych przez Województwo Dolnośląskie Organizatorowi Konkursu – Dolnośląskiemu Funduszowi Rozwoju sp. z o.o. we Wrocławiu.
POST–JEREMIE to środki publiczne, przeznaczone na pożyczki udzielane na warunkach rynkowych na rzecz Przedsiębiorców z sektora MŚP posiadających siedzibę lub prowadzących działalność gospodarczą na terenie Dolnego Śląska.
W ramach tego projektu Fundusz Regionu Wałbrzyskiego posiada do rozdysponowania na rzecz Dolnośląskich Przedsiębiorców kwotę 16 mln zł.
Zapraszamy do skorzystania z oferty Biura Rachunkowego i pozyskania preferencyjnych zwrotnych środków w ramach projektu.
Księgowość
- Księgi handlowe
- księgowanie dokumentów za kolejne okresy sprawozdawcze (zakupy, koszty, sprzedaż, raporty kasowe, raporty bankowe i pozostałe dokumenty),
- wyliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie wymaganych deklaracji z zakresu podatków dochodowego i VAT,
- sporządzanie miesięcznych rejestrów VAT zakupu i sprzedaży oraz deklaracji
- VAT-7,
- przedstawienie miesięcznego stanu rozrachunków z kontrahentami,
- sporządzanie na koniec każdego okresu sprawozdawczego roboczego rachunku zysków i strat
- sporządzanie na koniec każdego okresu sprawozdawczego roboczego bilansu
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- sporządzenie na koniec roku obrachunkowego pełnego sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat oraz informacji dodatkowej wraz z obowiązującą deklaracją podatkową sporządzania potwierdzeń sald
- Księgi przychodów i rozchodów
- księgowanie dokumentów (zakupy, koszty, sprzedaż),
- wyliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie wymaganych deklaracji z zakresu podatków dochodowego i VAT,
- sporządzanie miesięcznych rejestrów VAT zakupu i sprzedaży oraz deklaracji VAT-7,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, ewidencji wyposażenia,
- sporządzenie na koniec roku obrachunkowego zeznania podatkowego
- Ryczałt ewidencjonowany
- księgowanie dokumentów przychodowych oraz faktur zakupu w przypadku obowiązku w podatku od towarów i usług.